×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
استقرار میز خدمت در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

اقتصادتهران: سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: میز خدمت این سازمان در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر واقع در مصلی تهران در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع‌تر به شهروندان به مدت ۲ روز بر پا است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان ثبت احوال کشور، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، همزمان میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر واقع در مصلی تهران در راستای ارائه خدمات آسان تر و جامع تر به شهروندان به مدت ۲ روز بر پا است.

این میز خدمت ثبت احوال، از امروز (دوشنبه) بعدازظهر و فردا (سه شنبه) از ساعت ۹ تا ۱۹ بعدازظهر در مصلی تهران بر پا شده است و خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه و عکسدار شدن شناسنامه به عموم مردم ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش شهروندان برای تعویض شناسنامه خود حتما مدارکی از جمله دو قطعه عکس، کارت ملی، شناسنامه باید همراه داشته باشند و همچنین حضور خود فرد الزامی است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches