×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
استقرار دبیرخانه دایمی اتحادیه امان در بانک توسعه صادرات

سرپرست اداره فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از برپایی برنامه های متنوع در این منطقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سعید کاشانی بااعلام این مطلب افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در سرای محلات و زیر پل سیدخندان از جمله برنامه های ویژه معاونت اجتماعی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه، تصریح کرد: اعزام شهروندان منطقه برای بازدید از کتابخانه ملی، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی”من زنده ام”، نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برگزاری محفل ادبی و تجلیل از کتابداران و ناشران بزرگ محلی از دیگر برنامه هایی است که در منطقه ۷ اجرا می شود.

به گفته سرپرست اداره فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۷ توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی هیچ جامعه ای به پیشرفت های علمی و اجتماعی دست نخواهد یافت.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به تمامی دستگاه ها مرتبط است و هریک از ادارات در حوزه اختیار خود باید فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در حوزه کتابخوانی را مورد توجه قرار دهند.

کاشانی خاطرنشان کرد: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

 

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در اختتامیه پنجمین اجلاس اتحادیه امان از آمادگی این بانک برای استقرار دبیرخانه دایمی این اتحادیه به مدت سه سال یا بیشتر در محل ساختمان مرکزی این بانک خبر داد.

دکتر بهمن وکیلی در این اجلاس با اشاره به همکاری نزدیک این بانک با بانک توسعه اسلامی و تشکل های مرتبط با آن تاکید کرد: اگزیم بانک ها و موسسه های اعتبار صادراتی عضو اتحادیه باید در کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که فاقد اگزیم بانک و موسسه اعتبار صادراتی هستند فعال تر شوند.

وی با اشاره به تولید ناخالص داخلی ۹۴۰۰ میلیارد دلاری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در سال ۲۰۱۲ افزود: صادرات کشورهای عضو این سازمان به ۲.۲ تریلیون دلار در همان سال رسیده است که تنها ۷۴۳ میلیارد دلار آن بین کشورهای اسلامی صورت گرفته است و از این رقم هم فقط یک درصد آن توسط بانک ها و موسسه های اعتبارصادراتی ما تامین مالی شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches