×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال گسترده مردم و مقامات از نمایشگاه‌ گردشگری و صنایع دستی

اقتصادتهران: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی طی چهار روز برگزاری با استقبال دور از انتظار شهروندان و مقامات دولتی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه‌ها، تعدادی از وزرا، معاونان رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران و هیئت‌های خارجی از نمایشگاه بازدید کردند،

همچنین این دو نمایشگاه از سوی مردم نیز بصورت گسترده مورد استقبال قرار گرفت و سالن های نمایشگاه مملو از بازدیدکنندگانی بود که شهرهای مختلف خودشان را به این نمایشگاه‌ها رسانده بودند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری، استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه لازم برای حضور فعال بخش خصوصی و توسعه توریسم داخلی و جذب توریسم بین المللی برپا شده بود.

رویکرد شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، استان محور و نقش بخش خصوصی در کنار شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند، پررنگ است. همچنین بحث سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین رویکردها در نمایشگاه امسال بود.

تشکیل کمیته‌های استانی برای ثبت روستاهای جهانی در سازمان جهانی جهانگردی، تمرکز بر گردشگری خانواده محور با توجه به تاکید شخص وزیر بر این موضوع، توجه به گردشگری دانش‌بنیان و گردشگری نوین با توجه به شعار سال از جمله مهمترین اولویت‌هایی هستند که در دستور کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته قرار داشت.

در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران نیز‏ هنرمندان مناطق مختلف کشور، نوین ترین آثار خلق شده خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده بودند. تولید و انجام هنرهای دستی به صورت زنده نیز از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

معاون وزیر میراث فرهنگی گفت: سی ‌و ششمین نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع‌دستی با تاکید بر تقویت حمایت از تولیدکنندگان مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین مشارکت تمامی بازیگردانان زنجیره عرضه حوزه صنایع‌دستی و تقویت تعامل بین پیشکسوتان و دانشجویان رشته صنایع‌دستی دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه تلاش شد تا امکانات بیشتری برای تولیدکنندگان، به ‌ویژه تولیدکنندگان مناطق محروم و کمتر برخوردار فراهم شود به ‌نحوی که در برابر نمایشگاه سال گذشته که حدود ۳۰ غرفه بصورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار گرفت، این رقم امسال به حدود دو برابر افزایش یافته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches