×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال کم نظیر مخاطبان از دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

اقتصادتهران: رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از استقبال خوب مخاطبان از این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی: علی محتشم امیری گفت: طی روزهای گذشته سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاه شاهید حضور مقامات و مدیران دولتی، شرکت ها و سازمان ها بود.

وی اضافه کرد: طی این مدت همچنین مدیران شرکت تولیدی و عرضه کننده،استان دانشگاهها و دانشجویان، محققان و همچنین هیئت های تجاری هم از غرفه‌ها و سالن‌های دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کردند.

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه غرب آسیا محسوب می شود، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

محتشم امیری گفت: در این نمایشگاه صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف حضور و مشارکت دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی میلاد نورافزود:این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی،راه آهن جمهوری اسلامی ایران،انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شده است.

وی افزود:دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از سوی شرکت نمایشگاهی میلاد نور و در فضائی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع برپا شده است و در آن بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

محتشم امیری تصریح کرد: حضور و بازدید چند هیئت تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری هشت کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

دبیر برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته گفت: در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن‌ه

ا، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای،ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

محتشم امیری افزود: اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

جمهوری اسلامی  ایران در حال حاضر یکی از کشورهای صادرکننده صنایع ریلی است و محصولات ریلی ایران به دیگر کشورها صادر می‌شود. در طی سال‌های گذشته ۵۰۰ دستگاه واگن باری به کوبا، یک هزار دستگاه واگن باری به سوریه، ۷۰ دستگاه واگن مسافری به بنگلادش و ۲۰۰ دستگاه واگن باری به سودان صادر شده است.

قرار است واگن های ساخت ایران به کشورهای عراق، بنگلادش و کشورهای آفریقای نیز صادرات شود. علاوه بر ساخت انواع واگن، ساخت لکوموتیو نیز در کشورمان آغاز شده است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches