×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال چشم‌گیر از منطقه آزاد انزلی در آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۳

در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، بر این اساس فاز تجارت و گردشگری منطقه که محل تمرکز امکانات و تجهیزات و رویدادهای مناسبتی است، طی این مدت ۹۳۲ هزار و ۵۶۳ مسافر را میزبانی کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

از سوی دیگر در کل محدوده منطقه آزاد انزلی که شامل چندین بوستان و پارک ساحلی می باشد، ظرف یک هفته بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر حضور پیدا کرده و خانواده ها برای گذران تعطیلات نخستین منطقه آزاد شمال کشور را انتخاب نمودند.

بنابراین گزارش وجود زیرساخت های تفریحی-ورزشی دریایی،ساحلی؛بزرگترین طرح ساحلی شمال کشور با تجهیزات کامل جهت گذران سفری خوش برای خانواده ها؛ امکانات ایجاد شده توسط بخش خصوصی همچون بزرگترین مجموعه آکواریوم کشور، مجتمع های تجاری-اداری عرضه و فروش کالاهای تولیدکنندگان منطقه و صنایع دستی بهمراه اجرای برنامه های فرهنگی-هنری-مذهبی توسط این سازمان، در یک محدوده چند ده هکتاری از مهمترین جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches