true
اقتصادتهران: خدمات بانکی بهصورت اینترنتی و تحویل در محل، از طریق سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده، کماکان خدمتی نوآورانه و منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است.
با توجه به استقبال مردم از این سامانه و مطلوبیت خدمات آن، تعداد خدمات ارائه شده از طریق سامانه مذکور روز به روز گسترش و به ۲۵۶ نوع خدمت افزایش یافته است. این خدمترسانی، هماکنون از طریق ثبت درخواست بهصورت اینترنتی یا تماس تلفنی، انجام میپذیرد.
خدمات مربوط به اینترنتبانک در سراسر کشور فعال بوده و هماکنونارائه خدمات تحویل در محل نیز در هفت شهر کشور (تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و ساری) امکانپذیر است.
عملکرد سامانه پیشخوان مجازی در پنجماه اول بهصورت ذیل است؛
مجموعاً تعداد ۲۱۷،۵۳۲ خدمت از طریق این سامانه ارائه شده است که قریب ۲۱۵،۰۰۰ خدمت آن از طریق شعبه مجازی و بهصورت اینترنتی و بهطور متوسط هم هرماه حدود ۲۰۰ مورد خدماتی اعم از دریافت و واریز وجه نقد، دریافت دسته چک، ارسال کارت هدیه و غیره؛ بهصورت تحویل در محل به مشتریان ارائه شده است. ضمناً مرکز ارتباط بانک از ساعت ۱۹ الی ۸ صبح روز بعد نیز، به ارایه خدمات مختلف غیرحضوری بانکداری الکترونیکی به مشتریان مشغول است. مرکز مذکور تنها در مردادماه گذشته، قریب ۲۱۵۰ خدمت را (فقط از ساعت ۱۹ الی ۸ صبح روز بعد) به انجام رسانده است.
ارائه ۲۵۶ خدمت تحویل در محل، در گسترهی وسیع شهر تهران و ۶ شهر دیگر؛ بیانگر پوشش مناسب چتر خدمات بانکی تحویل در محل کار و زندگی مردم و مشتریان، توسط بانک آینده است که علاوه بر وجود ۱۱۴ شعبه در شهر تهران و ۶ شهر دیگر و امکان بالای دسترسی مردم به شعب، بهمنظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان، خدمات بانکی را بهصورت تحویل درمحل، به ایشان ارائه مینماید.
بانک آینده امیدوار است با توسعه روزافزون خدمات سامانه پیشخوان مجازی و دیگر خدمات الکترونیکی، گامهای بزرگ و موثرتری در ارائه خدمات متمایز به مشتریان، بردارد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=27865
false
true