×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال شهروندان تهرانی از ۴ برنامه فرهنگی رمضان در شمال تهران

اقتصادتهران: از ابتدای ماه مبارک رمضان در شمال تهران ۴ برنامه بزرگ فرهنگی، اجتماعی در حال برگزاری است که مورد استقبال گسترده شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برنامه های امسال ماه مبارک رمضان با تعامل و ارتباط گسترده بین سازمان ها و ادارات خدمات رسان سطح منطقه از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار بوده است به طوری که منطقه یک در سال گذشته ۲ برنامه اصلی و امسال ۴ برنامه اصلی فرهنگی – اجتماعی در حال اجرا دارد که مورد استقبال فراگیر شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

وی افزود: نمایش بزرگ فصل شیدایی با حضور بیش از ۵ هزار شهروند در هر شب یکی از پر بازدید کننده ترین برنامه‌های فرهنگی، هنری ماه رمضان است که در ابتدای جاده لشگرک با حضور ۱۵۰ هنرمند و هنرور هر شب به روی صحنه می‌رود.

کارگران تصریح کرد: نمایشگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در بوستان قیطریه برنامه دیگری است که با برپایی ۸۵ غرفه به عرضه مستقیم صنایع دستی و آثار هنری – فرهنگی زنان سرپرست خانوار می‌پردازد.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: برنامه سی شب با شهدا در کهف الشهدای ولنجک برنامه دیگری است که با برپایی غرفه های فرهنگی، اجتماعی در جوار مزار شهدای گمنام برپا شده و در شب‌های قدر نیز با اجرای برنامه‌های قرآنی تا ساعت ۳ بامداد میزبان شهروندان بود.

این مقام مسئول به مجموعه برنامه‌های «ضیافت آسمان» اشاره کرد و گفت: برنامه‌های «ضیافت آسمان» نیز تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای شهروندان است و شهروندان روزه‌دار برای حضور در مراسم باید از طریق مراجعه به فرهنگسرای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران ثبت نام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches