×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: شرکت ارتباطات سیار ایران از اختصاص هدیه نوروزی برای همه مشترکان این اپراتور تلفن همراه خبرداد و بازه زمانی استفاده از این هدیه را یکم فروردین تا سیزدهم آن اعلام کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، به همه مشترکان دائمی و اعتباری در پنج مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.

یکی از پنج مبلغ در نظر گرفته شده برای همه مشترکان دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، به صورت تصادفی فعال می شود.

عیدی در نظر گرفته شده به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند.

گفتنی است ثبت نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر است و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.

مشترکان همراه اول برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

علی اصغر عمیدیان رییس رگولاتوری امروز اعلام کرد:برای خدمات دهی بهتر به مشترکان ستاد نوروزی اپراتورهای بخش آی.سی.تی تشکیل و شماره‌های ذیل برای ارتباط با اپراتورها در نظر گرفته شده است.

اپراتور همراه اول شماره ۹۹۹۰ برای مشترکان این اپراتور و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای مشترکان سایر اپراتورها.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی، اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۱۵۱ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۶۰۵ سیم کارت واگذار شده در کشور حکایت دارد که از این تعداد ۷۱ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۶۵ سیم کارت غیرفعال است.

بررسی آمار دفتر بررسی‌های فنی، اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات نشان می دهد در مجموع تعداد ۸۰ میلیون و ۵۲۰هزار و ۲۴۹ سیم کارت تا آخر آذر ماه امسال فعال بوده اند.

براساس این گزارش، ضریب نفوذ تلفن همراه تا آخر آذرماه امسال به ۱۰۱ و پنج صدم درصد (۱۰۱٫۰۵ درصد) رسیده است.

دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی معاونت برنامه ‌ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهریور ماه امسال تعداد سیم کارت‌های واگذار شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه کشور را ۱۵۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۵۱ سیم کارت اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش تعداد ۷۸ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۳۳ سیم کارت از مجموع سیم کارت‌های واگذارشده در بازه زمانی مذکور فعال بوده اند و ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور تا پایان شهریورماه امسال ۹۸٫۷۲ درصد اعلام شده بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches