true
رييس هيات مديره شركت پست از ارسال 842 ميليون مرسوله پستي توسط اين شركت در سال 91 خبر داد.
اقتصاد تهران: محمد حسن كرباسيان، مدير عامل و رييس هيات مديره شركت پست در نشستي خبري به مناسبت روز جهاني پست( 9 اكتبر) كه در ساختمان مركزي اين شركت برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب گفت: اين رقم در سال 90 حدود 810 ميليون مرسوله بود كه آمار سال 91 حاكي از رشد 5 درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
وي به برنامه 100 روزه اين شركت اشاره كرد و گفت: در برنامه 100 روزه شرکت پست قرار است سرویس خرید و فروش اینترنتی 72 ساعته شود، مرسولات ویژه 24 تحویل شوند، پست تلفنی 193 در 9 مرکز استان بزرگ راهاندازی و تلفن گویای پست ایجاد شود.
وي با بيان آن كه توسعه 4 سرویس پستی را در 100 روز ابتدای کار دولت در برنامه داریم، تصريح كرد: نخست سرویس خرید و فروش اینترنتی است که باید 72 ساعت شود ضمن آن كه در مرحله بعدي تلاش براي 24 ساعته شدن تحویل مرسولات ویژه استبه گون هاي هماکنون 56 درصد مرسولات ویژه 24 ساعت تحویل میشود که در برنامه 100 روزه تعهد دادیم که تمام مرسولات ویژه 24 ساعته تحویل شود.
مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: هماکنون پست 3 هزار و 300 خط پستی دارد و برای انجام تعهدات مرسولات ویژه نیاز به خطوط جدید و ماشینهایی دارد که ظرف 4، 5 ساعت بتواند محصولات را از یک استان به استان دیگر برساند.
وی گفت: برنامه سوم راهاندازی پست تلفنی 193 در 9 مرکز استان بزرگ است به طوري كه اين سرويس هم اكنون در تهران در حال اجراست.
کرباسیان ادامه داد: سرویس چهارم راهاندازی سرویس مرکز تماس (کال سنتر) به شماره 84740000 برای پاسخگویی تلفنی به نیازهای پستی مردم است.
رييس هيات مديره شركت پست همچنين يادآور شد: همكاري هاي مطلوبي با سازمان ثبت اسناد در زمينه صدور كارت هوشمند و نيز همكاري خوبي با معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي در خصوص توسعه ICT انجام گرفته است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=4390
false
true