×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارسال ۵۰ اثر منتخب در جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌های منطقه ۴

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۴ گفت: در راستای توسعه وترویج استفاده بهینه از پسماندهای شهری ودورریزها، کارگاه های آموزشی بهترین ها با ارسال ۵۰ اثر از دور ریختنی‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سمانه زمانی گرمسیری با بیان این مطلب گفت: این کارگاه ها در مهر وآبانماه سالجاری در محلات کاظم آباد،کوهک،مبارک آباد، علم وصنعت، تهرانپارس غربی، جوادیه، اوقاف، حکیمیه وقنات کوثربا حضور مربیان مجرب ویژه بانوان شهروند ساکن در محلات ۲۰گانه برگزارشد و پس از اتمام آن آثار در هر محله جمع آوری شده ونمایشگاهی دایر شد.

وی گفت: شهروندان ساکن در محلات از نمایشگاه بازدید نموده و در بین آثار برگزیده تعداد۵۰اثردر تاریخ ۸دیماه۹۳ به نمایشگاه جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها در بوستان گفتگو راه یافتند که از این تعداد یک اثر در جشنواره برگزیده شد که در تاریخ ۱۴دی ماه از صاحب اثر در بوستان گفتگو تجلیل به عمل آمد.

زمانی خاطر نشان کرد: بعداز اتمام جشنواره آثار جمع آوری شده و به منطقه انتقال داده شد که اداره امور بانوان از صاحبان آثار راه یافته به نمایشگاه تجلیل به عمل آورده و هدایایی اهدا شد.

وی در پایان به برپایی نمایشگاهی در منطقه اشاره کرد که زمان ومکان وتاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهدشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches