×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارزی در بازار آزاد نفروختیم

مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد: درباره اضافه برداشت‌ها خودمان را در جایگاه مطالبه از بانک مرکزی می دانیم و در این زمینه با رییس کل بانک مرکزی صحبت کرده‌ایم که قول پیگیری موضوع و بازگشت مبالغ برداشت شده به بانک‌ها را داده است.

محمدرضا رنجبر فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برداشت مبالغی از حساب بانک ها از سوی بانک مرکزی دولت دهم به بهانه فروش ارز در بازار آزاد، اظهار کرد:اضافه برداشت از اغلب بانک‌های کشور صورت گرفته که دلیل آن سوء تفاهمی است که ایجاد شده بود.

وی در ادامه افزود: وقتی از بانک مرکزی توضیح خواستیم که این اقدام به چه دلیل انجام شده و در این زمینه توضیح خواستیم، با محاسبات خودشان ثابت شد بیش از آنچه که باید برداشت صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به این که هیچ یک از اعداد اعلام شده برای برداشت از حساب بانک ها را قبول نداریم، تاکید کرد:خودمان را در جایگاه مطالبه از بانک مرکزی می دانیم و در این زمینه با رییس کل بانک مرکزی صحبت کرده‌ایم که قول پیگیری موضوع و بازگشت مبالغ برداشت شده به بانک ها را داده است.

رنجبر فلاح در پاسخ به این که آیا درست است که بانک‌ها ارز را در بازار آزاد فروخته‌اند، تصریح کرد:در بانک تجارت چنین اتفاقی نیفتاده و تمام ارزهایی که از بانک مرکزی خریده‌ایم در حسابی نزد بانک مرکزی بوده است و درخواست داشتیم که در کشورهایی که مقدور است ارز را به ما بدهند که به دلیل محدودیت‌ها بخشی از این ارز داده شد، بنابراین ارزی در بازار داخل داده نشد که در بازار آزاد بفروشیم.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches