×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارزیابی مجدد طرح‌های پتروشیمی با پیشرفت کمتر از ١٠ درصد

مدیر طرحهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: طرح‌هایی که هم اکنون زیر ١٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند امتیازبندی شده و آن دسته از طرحهایی که امتیاز کمی دارند، لغو خواهند شد.

مرضیه شاهدایی در حاشیه نهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران با بیان این که ۶٧ طرح نیمه کاره از برنامه چهارم و پنجم توسعه برای اجرا به برنامه ششم توسعه پتروشیمی منتقل شده است، گفت: ظرفیت تولید این طرحها بالغ بر ۶٠ میلیون تن در سال بوده و برای اجرای آن حدود ۴٠ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است.

به گفته وی طرحهای پتروشیمی موجود در برنامه ششم توسعه صنعت پتروشیمی به سه دسته بالای ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی، بین ١٠ تا ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی و زیر ١٠ در صد پیشرفت فیزیکی تقسیم می شوند؛ این طرحها به ترتیب در سالهای ٩٣ و ٩۴، ٩۴ به بعد و ٩۶ و ٩٧ به بهره برداری خواهد رسید.

شاهدایی گفت: طرحهای پی وی سی تخت جمشید، فاز دوم پتروشیمی کاویان، فاز دوم پتروشیمی کارون، خط لوله اتین غرب، پتروشیمی های لرستان، کردستان، ایلام، مهاباد و هگمتانه از جمله طرح‌های است که بالای ۶٠ درصد پیشرفت داشته و امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches