×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ارزیابی عملکرد ۹ ماه و راهکارهای بهبود عملکرد بانک ملی

اقتصادتهران: اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش یک روزه بررسی عملکرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۸ و تبیین برنامه های راهبردی بانک تا پایان سال، در حضور مدیر عامل بانک عملکرد واحدهای بانک را بررسی و راهکارهایی را برای بهبود هر چه بیشتر عملکردها ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره بانک با بیان این که قیمت تمام شده پول و نرخ ویژه تسهیلات از شاخص های موثر در فعالیت واحدهاست؛ گفت: انتظار این است که واحدهای بانک بیش از پیش به سوی ضمانتنامه ها و عملیات تعهدی حرکت کنند.

محمود شایان افزود: در ۹ ماهه نخست امسال تقریبا نزدیک به کل سال گذشته ضمانتنامه صادر شده و مبلغ خرید دین در سه فصل ابتدای امسال حدود ۱.۵ برابر کل سال گذشته بوده است.

وی همچنین با بیان این که بانک از حداکثر توان خود برای تسهیلات دهی استفاده می کند؛ خاطرنشان کرد: در همه جلسات هیات مدیره، موضوع منابع و مصارف بانک در کنار رفاه کارکنان به طور جدی رصد می شود.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم قوی شدن کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، گفت: بانک ملی ایران نیز از همه امکانات خود در این راستا استفاده خواهد کرد.

ناصر شاهباز با بیان این که هدف گذاری انجام شده برای بانک ملی ایران، رسیدن NPL به زیر شش درصد و نیز افزایش درآمدهای غیرمشاع به ۱۵ درصد تا سال ۱۴۰۰ است، اظهار کرد: با اجرای کامل حاکمیت شرکتی، ساختار نظارتی هیات مدیره بانک نیز تقویت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد در سال آینده طرح ها و ابزارهای تازه ای برای جذب منابع ارزان قیمت فعال شود تا واحدهای بانک بیش از پیش تقویت شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches