×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقای سه برابری تفکیک زباله در پایلوت طرح تفکیک پسماند در مبداء

تهران اکونومی: معاون امور شهری منطقه ۶ از ارتقای تفکیک بازیافت در طرح پایلوت منطقه از ۸/۱ درصد به ۶ درصد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، خدامی معاون امور شهری منطقه ۶ با بیان اینکه ناحیه ۲ به عنوان پایلوت تفکیک زباله از مبداء به علت ویژگی های ناحیه انتخاب شد از برگزاری هفتگی جلسات ستاد بهینه سازی طرح تفکیک از مبدا در منطقه خبر داد.

خدامی با بیان اینکه این ناحیه یکی از بالاترین میزان پسماند خشک در سطح شهر تهران را داراست، گفت : در شروع کار درصد تفکیک پسماند ناحیه ۲، ۸/۱ درصد بود و طبق کارهای صورت گرفته برمبنای دستورالعمل این آمار به نزدیک ۶ درصد رسیده است و این الگو در تمامی نواحی منطقه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های شهردار منطقه، طرح ارتقای ایستگاه بازیافت منطقه از زمین فعلی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به ۶۰۰۰ متر مربع در حال انجام است و به زودی مناقصه آن صورت خواهد گرفت.

خدامی ادامه داد: به موازات کارهای زیرساختی، برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی آغاز شده است و جلسات متعدد و هفتگی انجام می شود.

در طی این مدت اداره زیباسازی منطقه ۶ جهت دو کمپین خط سفید و تفکیک پسماند در ۲۰۴ نقطه به طول ۱۰۵۵ متر مربع تبلیغات انجام داده است که این یک آمار کم نظیر برای تبلیغات محیطی در سالهای اخیر است

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches