×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ در بازدید از بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا گفت: سرعت و دقت در اجرای پروژه‌ها می‌تواند گامی بزرگ در ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان باشد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران” علی اصغر کمالی زاده” در بازدید از پروژه‌های عمرانی با همراهی معاونین گفت: رفاه و آسایش همشهریان در استفاده از امکانات از وظایف مدیریت شهری است، از  این رو پروژه های عمرانی توسعه محلی و فرامنطقه‌ای باید با مشارکت و همراهی شهروندان و شهرداری‌ها اجرا و به بهره برداری برسد.

 شهردار منطقه ۴ در بازدید از مقبره شهدای بوستان مجیدیه که در حال احداث است، گفت: بنای مقبره الشهدای بوستان مجیدیه با زیر بنای ۲۵۰ متر و الهام گیری از بناهای اسلامی در حال ساخت بوده و پیش بینی می‌شود تا ۲۲ بهمن سال جاری به بهره برداری برسد.

در ادامه این بازدید پروژه‌هایی از جمله احداث ۶ چشمه سرویس بهداشتی  بوستان رز، ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷ در محدوده جنگل لویزان و حاشیه بزرگراه شهید زین الدین با زیر بنایی به مساحت ۲۴۰۰ متر، راستگرد چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، پیشرفت فیزیکی خیابان شادمان به طول ۲۵۰ متر و ساختمان اسکان کارگری جعفرپناه بازبینی و دستورات لازم در راستای تسریع و دقت لازم در روند اجرای عملیات این پروژه‌ها ارائه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches