×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقاء و تجهیز خانه‌های اسباب بازی در منطقه ۷

تهران اکونومی: رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷ از تجهیز تمامی خانه های اسباب بازی منطقه خبر داد و گفت: هدف ازاین اقدام ارتقاء خلاقیت و مهارتهای کودکان و رفع کمبودهای آموزشی و تفریحی خانه های اسباب بازی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نادیاطاری با اعلام این مطلب افزود: وسایل و تجهیزات خانه های اسباب بازی از قبیل دیوار پوش‌ها، کف پوش‌ها، نور، وسایل سرمایش و گرمایش و همچنین وسایل کمک آموزشی تعویض و ارتقاء می یابند.

وی در ادامه هدف از تجهیز خانه های اسباب بازی را ایجاد محیطی امن جهت آموزش و تعامل کودکان با گروه همسالان خود دانست و افزود: با تجهیز این خانه‌ها زمینه مناسب جهت رشد و شکوفایی کودکان در ابعاد مختلف فراهم می‌شود تا آنان بتوانند در چنین محیطی مناسب و امن با خلاقیت خود و بکارگیری از اسباب‌بازی‌های خلاق و همچنین تجهیزاتی که در این خانه‌ها موجود است استعدادهای خود را شکوفا کنند.

به گفته طاری در این خانه ها که محلی برای کودکان پیش دبستانی می باشد مهارتهای اجتماعی به وسیله اسباب بازی و آموزش غیرمستقیم جهت تسریع فرآیند اجتماعی شدن کودکان، پرورش تفکر خلاق و گسترش تواناییهای بدنی و ذهنی این گروه سنی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین سن آموزش و تغییر رفتار کودکان ۳ تا ۵ سال است، تاکید کرد: کودکان در این مقطع سنی مباحث امور شهری را به بهترین شکل ممکن می آموزند و در نظر داریم که به طور غیر مستقیم از طریق بازی، نمایش و تئاتر و… این مباحث را به کودکان بیاموزیم.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه ۷ یادآور شد: در خانه های کودک مباحثی از قبیل کنترل خشم، ارتباط موثر با یکدیگر، ارتباط والدین با کودکان، ارتباط کودک با والدین، آموزش پاکیزه نگهداشتن محیط اطراف خود، کارهای مشارکتی و گروهی و حقوق و تکالیف شهروندی با زبانی کودکانه به کودکان آموزش داده می شود.

طاری با اشاره به اینکه آموزش حقوق و تکالیف شهروندی با زبانه کودکانه از اهداف اصلی و مستمری خانه های اسباب بازی است، تصریح کرد: کودکان در قالب این آموزشها مهارتهایی همچون مشارکت و کارگروهی را نیز می آموزند و اعتماد به نفس آنها نیز در این فعالیتهای گروهی تقویت می شود.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches