×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارتفاعات شمال تهران سفید شد

اقتصادتهران: بارش نخستین برف پاییزی در حالی که حدود یک ماه به فصل زمستان باقی است، ارتفاعات رشته کوه‌های البرز در شمال تهران را سفیدپوش و منظره زیبا به شهر هدیه کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفائی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به دنبال بارش باران و همچنین سفید پوش شدن ارتفاعات البرز در شمال تهران، دمای هوا در این منطقه کاهش و با سرد شدن هوا، بیشتر شهروندان با لباس‌های گرم از منزل خارج شدند.

صفایی گفت: با توجه به ویژگی‌های آب و هوایی در شمال تهران، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را از آبان ماه تشکیل و اقدام به تجهیز پایگاه‌های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه‌ها نموده است.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: در حال حاضر ماشین آلات مورد نیاز شامل خاور، نیسان، کامیون، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، تانکر و … در پایگاه‌ها مستقر و بیش از ۵۰ سازه مسقف مخصوص دپوی شن مخصوص در سطح نواحی نصب و ۵۰۰ هزار کیسه ی شن مخصوص نیز در سایت‌های برفروبی، معابر اصلی و ایستگاه های مترو جانمایی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches