سه شنبه, ۲۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است

۱۱ آبان, ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است

اقتصادتهران: معاون شبکه فروش و توسعه بازار و مجید بنویدی معاون اجرائی بیمه «ما»از شعبه یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما» در این بازدید که با هدف ایجاد تعامل سازنده میان شبکه فروش و مدیران ستادی صورت گرفت، گزارش عملکرد شعبه و نمایندگان یزد توسط رئیس این شعبه و مدیر امور شعب بیمه «ما» ارائه شد.

بر اساس این گزارش، امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» در خصوص شعبه یزد به عنوان برترین شعبه ۶ ماهه نخست در سال جاری گفت: یکی از علت‌های موفقیت شعبه یزد در کسب رتبه اول توجه به کار جمعی و تیمی بوده است. تفکر جمعی بین مدیریت و پرسنل می تواند منجر به رشد و توسعه شعبه در استان گرددکه این امر باید در تمامی شعب بیمه «ما» تسری پیدا کند.

وی در ادامه در خصوص تعامل سازنده با نمایندگان گفت: با توجه به نقش مهم نمایندگان و شبکه فروش برنامه حمایت از نمایندگان شرکت با ایجاد طرح‌های حمایتی همچون ایجاد صندوق نمایندگان در حال پیگیری و اجراست. همچنین به زودی رتبه بندی نمایندگان شرکت با توجه به میزان ضریب خسارت، ترکیب سبد پرتفوی و سایر فاکتورهای مهم و تاثیرگذار آنها اجرایی می‌شود.

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» با اشاره به آنکه یکی از ارکان موفقیت در امر فروش و بیمه‌گری استفاده از تجارب فروشندگان موفق است گفت: فروش بیمه‌‌نامه امری تخصصی بوده که باید به آن نگاه ویژه‌ای شود و استفاده از تجربیات فروشندگان موفق می‌تواند در فروش موفق تر بسیار موثر واقع شود.

وی در ادامه در خصوص اهمیت مدیریت دانش در صنعت بیمه گفت: بیمه محصولی خاص و ناملموس است که می‌تواند منجر به امنیت خاطر افراد و در نتیجه توسعه ‌شود. برای فروش این کالای ناملموس و پیچیده نیاز به دانش و تجربه است. به همین دلیل آموزش اصول و فنون مذاکره جزء اصلی و لاینفک آموزش شبکه فروش بیمه «ما» است. به علاوهانتقال تجربیات موفق یکی از ارکان مدیریت دانش است و استفاده از آن در شبکه فروش می تواند منجر به رشد شود.

امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» در پایان از پشتکار، عشق به کار بیمه گری، احترام به مشتری و کسب مهارت‌های فنی و رفتاری به عنوان ارکان اساسی موفقیت نمایندگان و شبکه فروش یاد کرد.

معاون اجرائی بیمه «ما»،نیز در این بازدید از نسبت توانگری شرکت به عنوان نقطه اتکا بیمه گذاران و مشتریان و وضعیت مالی و شفاف و مناسب به عنوان نقطه قوت بیمه «ما» یاد کرد.

وی گفت: وجود سهم بازار ۱٫۷ درصدی در صنعت بیمه کشور به صورت کلی و سهم ۵ درصدی بیمه‌های آتش سوزی و ۱۰ درصدی بیمه‌های عمر در بازار بیمه کشور نشان از فعالیت مثبت شبکه فروش دارد.

در پایان از ۵ نماینده برتر شرکت بیمه «ما» و ۲ کارشناس برتر شعبه یزد تقدیر شد.

گفتنی است پس از این بازدید نشستی نیز با حضور معاون شبکه فروش و توسعه بازار، معاون اجرائی، هیات همراه و قدیری مدیر سرپرستی بانک ملت استان یزد برگزار شد.

قدیری در این نشست ضمن تبریک به شعبه یزد بابت اخذ رتبه نخست شعب بیمه «ما» در ۶ ماهه نخست سال ۹۴ این موفقیت را متعلق به کل مجموعه بانک ملت در استان یزد دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌های مستمر و سازنده بتوانیم این موفقیت‌ها را تقویت کنیم. در ادامه معاونین بیمه «ما» آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با بانک ملت به عنوان سهامدار و مشتری ویژه بیمه «ما» اعلام داشتند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها