×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه ۵ محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه البرز

اقتصادتهران: ‎مدیرعامل بیمه البرز با حضور در مجتمع خدمات بیمه ای رضوی  با اشاره به عزم راسخ بیمه البرز در راستای اجرای سیاست های توسعه محور اقتصادی دولت گفت: با راهبری بیمه البرز، دو شرکت بیمه ای مستقیم و اتکایی در سوریه تاسیس شده است که این مهم نشان از اراده بیمه البرز در تحقق دیپلماسی اقتصادی صنعت بیمه دارد.

‎به گزارش اقتصادتهران، موسی رضایی حمایت همه جانبه ازشبکه و نمایندگان فروش را امری ضروری دانست و از طرح شوکا به عنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت نام برد که می تواند منافع شرکت و مشتری را توامان تامین نماید.

‎انجام اقدامات چشمگیر بi منظور هوشمند سازی کامل فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت یکی دیگر از محورهای سخنان مدیرعامل بیمه البرز در جمع کارکنان مجتمع خدمات بیمه‌ای رضوی بود که اجرای آزمایشی ارزیابی خسارت آنلاین در پایتخت و توسعه نرم افزار بیمه خسارت درمان را از جمله این اقدامات برشمرد.

‎وی همچنین با ابراز امیدواری از مسیر درخشان پیش روی این شرکت و همت و همیت مدیران برای آینده آفرینی و ایجاد تحولات با محوریت حاکمیت داده در بیمه البرز از ارائه ۵ محصول جدید بیمه‌ای در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

‎در پایان این دیدار صمیمانه از زحمات مجتبی قمری گل رئیس پیشین مجتمع خدمات بیمه‌ای رضوی قدردانی و مجید میرزائی به عنوان رئیس جدید این مجتمع معرفی شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches