×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه ۶۵ میلیون خدمات ثبتی در سال ۹۵

اقتصادتهران: معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال گذشته بیش از ۶۵ میلیون خدمات از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مردم ارایه شده است.

 به گزارش ایرنا، احمد تویسرکانی روز شنبه در آیین افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک جدید لویزان که همزمان با هفته قوه قضائیه انجام شد، افزود: در ایام ماه رمضان، قدم دیگری در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم فراهم شده است و مردم ما شایسته و لایق دریافت خدمات مطلوب از دستگاه های حاکمیتی هستند و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همواره یکی از این دستگاه ها است.

وی با اشاره به قدمت سازمان ثبت افزود: سازمان ثبت در گذر یک صدسال از شیوه خدمات رسانی سنتی و دستی استفاده کرده بود و با انبوه کاغذ و دفاتر مواجه بود که در گذر ایام، با حجم گسترده دفاتر دست نویس در دفاتر ثبت و اسناد رسمی مشکلات فراوانی از جمله سرقت و اتش سوزی را امکان داشت و حقوق مردم در معرض آسیب و تعدی بود .

تویسرکانی یادآور شد: امروز در فضایی تحول نظام اداری قرار داریم و از وضعیت سنتی و پیچیده به سمت شیوه های مدرن در حرکت هستیم.

وی با اشاره به شفافیت در نظام اداری اضافه کرد: در گذشته مراجعان مکرر و فراوان برای دریافت خدمات به این سازمان در چندین مرحله مراجعه می کردند اما امروز به جهت شفاف سازی، داده آمایی، آرشیو سوابق و با وجود بانک های اطلاعاتی شفافیت و سلامت اداریارتقا یافته است.

تویسرکانی با اشاره به تحولات اداری در سازمان ثبت گفت: درسال ۹۵ ، اقدامات تحولی در خور توجهی در این سازمان انجام شد و حذف دفاتر در ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی باعث شد تا بیش از ۱۱هزار نفر را که به امر دفتر نویسی اشتغال داشتند و آسیب هایی داشت، حذف و در بخش های دیگر مشغول به کار شدند.

وی افزود: پیش از این سالیانه بیش از صد میلیون اوراق بهادار باید چاپ و در ثبت استفاده می شد که کلا متتفی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches