×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه وام ۲ میلیون تومانی به بازنشستگان

اقتصادتهران: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۲ میلیون تومانی به بازنشستگان از ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در مراسمی که صبح امروز به مناسبت تجلیل از بازنشستگان در ساختمان مرکزی وزارت تعاون با حضور وزیر تعاون و نیز مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و تعداد زیادی از بازنشستگان برگزار شد، محمود اسلامیان، ضمن بیان این مطلب، گفت: بنده به تمام مشکلات بازنشستگان آگاه هستم به طوری که مهم‌ترین مشکل بازنشستگان هزینه‌های درمانی و بیمه درمان آنان است.

وی افزود: مساله این است که شرکت‌های بیمه با مشکل نقدینگی مواجه هستند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت اما وزارتخانه به دنبال برطرف کردن مشکلاتی است که به دلیل افزایش تعرفه‌های بیمه‌ای ایجاد شده است.

وی یادآور شد: حل مشکلات این قشر عزیز کشور اندکی زمانبر است اما با تلاشی که در حال انجام است به زودی بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت.

بر اساس این گزارش در همایش ملی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۱۰ نفر نخبه و پیشکسوتان نمونه مشترک صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches