×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمت ۷ موکب تامین‌اجتماعی به زائران اربعین

اقتصادتهران: معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: هفت موکب سازمان تأمین‌اجتماعی در مرزهای کشور و در شهر کربلا به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات ارائه خواهند کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، احمد اسفندیاری در مراسم بدرقه اولین گروه از خادمان موکب شهدای تأمین‌ اجتماعی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان، با تأکید بر مشارکت داوطلبانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع)، ضمن قدردانی از اعضای ستاد اربعین برای برپایی به‌موقع مواکب و ارائه خدمات مطلوب به زائران، اظهار داشت: ستاد ویژه اربعین از اواسط اردیبهشت سال جاری به ریاست مدیرعامل سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری و همدلی بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌ریزی برای برپایی مواکب و تمهید مقدمات ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) به بهترین نحو انجام شد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یک پدیده جهانی است، گفت: مسئولان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز همچون همه مسلمانان و شیعیان و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول در جمهوری اسلامی ایران در قبال این حرکت بزرگ مسئولیت دارند و به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان باید به بهترین نحو در امر خدمت‌رسانی به زائران حسینی اهتمام داشته باشیم و این خدمت‌رسانی باید به بهترین نحو انجام شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی با تاکید بر خودجوش و مردمی بودن این حرکت بزرگ اظهار داشت: بخش اعظم تأمین‌ هزینه‌هایی که صرف برپایی مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمت به زائرین می‌شود از نذورات همکاران و کمک‌های داوطلبانه است و همکاران سازمان نیز به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در این امر مشارکت دارند و به‌طور کلی تلاش ما این بوده که مجموعه اقدامات مرتبط با موضوع اربعین به‌صورت مردمی و داوطلبانه باشد.

اسفندیاری درباره تعداد موکب‌ها و خدمات آنها نیز گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در مجموع هفت موکب خدماتی در مراسم پیاده‌روی اربعین دارد که ۶ موکب در داخل کشور و در مرزها و یک موکب در شهر کربلا ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و پشتیبانی درمان و تأمین دارو است، اما خدمات دیگر مانند پذیرایی، پشتیبانی فناوری ارتباطی و… نیز به زائران ارائه می‌شود.

اسفندیاری افزود: همچنین شرکت‌های زیرمجموعه شستا نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با قوت و قدرت از همه مواکب فعال در خدمت‌رسانی به زائران اعم از مواکب سازمان و غیر آن، پشتیبانی می‌کنند تا مراسم سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های پیش باشد و خدماتی که ارائه می‌شود کیفیت بهتری نسبت به سال‌های پیش داشته باشد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches