×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای به کارگران فصلی و ساختمانی در منطقه ۷

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۷ از اجرای برنامه های ویژه از قبیل ارائه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای به کارگران فصلی و ساختمانی از تاریخ ۵ الی ۱۱ اردیبهشت همزمان با هفته کار و کارگر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: گرامیداشت مقام و جایگاه کارگر یکی از مهمترین ماموریت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مسئول محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: توزیع کتب و بسته های فرهنگی با موضوع کار و کارگر، برگزاری مسابقات کتابخوانی، قرائت قرآن و محفل انس با قرآن، خاطره نویسی، تورگردشگری، مسابقات متنوع ورزشی، توزیع کارت ورزش، توزیع اقلام ورزشی، آذین بندی و گلکاری و کاشت نهال در سامانه فعال کارگران فصلی و ساختمانی و تکریم و تقدیر از کارگران فصلی و ساختمانی بخشی از برنامه هایی است که در هفته کار و کارگر اجرا می شود.

دکتر نگهبان با اشاره به اینکه ارتقاء شأن و منزلت کارگران از اهداف اصلی اجرای برنامه های روز کار و کارگر است، تصریح کرد: در جامعه‌ای که ” انسان اقتصادی” جای خود را به ” اقتصاد انسانی” بدهد کارگر فقط یک ابزار تولید نیست بلکه هویت تولید سالم و اقتصاد مقاومتی و پیشرفته را تشکیل می دهد.

به گفته شهردار منطقه ۷ از منظر مدیریت اسلامی کارگر کسی است که مهمترین بخش حرکت جامعه را بر دوش گرفته است و بخش عمده ای از کار، تلاش، سازندگی و تولید محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ارزش کارگر در جامعه فهمیده شود و همه اعضا و ارکان جامعه که به هر نوع با کارگران در ارتباطند خود را مدیون کارگر بدانند و این قدردانی احساس شرف، کرامت و حرمت را برای کارگر به ارمغان خواهد آورد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches