×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات دیجیتال بانک سینا به وسعت یک “سرزمین”

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک سینا به تارگی خبر از راه‌اندازی و تکامل سرزمین هوشمند سینا را داده است. این بانک از روی کار آمدن فتحعلی تا کنون و به مدد روابط عمومی پویای خود توانسته طرح‌های زیادی را برای مشتریان به ارمغان آورد که آخرین محصولش طرح ارغوان بود.

به گزارش اقتصادتهران، اکنون بانک سینا با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته مصمم است تا با شکل‌گیری سرزمین هوشمند سینا، تحولی عظیم در کسب و کار بانکداری الکترونیک ایجاد کرده تا رفاه حال مشتریانش را بیش از پیش فراهم آورد.

در این طرح هوشمندانه که توسعه بانکداری الکترونیک، هدف قرار گرفته است، بانک سینا به ارائه خدمات و دستاوردهای بانکداری نوین می‌پردازد به طوری که در یک زیست بوم مبتنی بر پلتفرم‌های متفاوت، بستری برای رشد و توسعه کسب و کارها بر پایه بانکداری دیجیتال به وجود آمده است.

در اصل سیبانک نخستین محصول از این طرح بانک سینا موسوم به سرزمین هوشمند بود که چندی پیش در معرض استفاده مشتریان بانک قرار گرفت.

بانک سینا قصد دارد تا در یک افق ۳ ساله، با توسعه بانکداری نوین و الکترونیک خود، راهی به سوی رفاه هرچه بیش تر مشتریان برای استفاده از بانکداری دیجیتال فراهم کند به طوری که در این سیاست گزاری، ارتقای عملکرد شعب بانک از طریق بهره‌برداری از ظرفیت‌های بانکداری دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است تا نتیجه این اقدامات منجر به افزایش سودآوری شود.

ارتقای فضای کسب و کار کشور، اعطای تسهیلات مختلف به اقشار گوناگون و ارائه طرح‌های سودمند برای منفعت مشتریان، از جمله تمهیداتی است که بانک سینا در یک برنامه و افق کوتاه مدت برای افزایش مشتری مداری ترسیم کرده است.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches