×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۵ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات دقیق، سریع و باکیفیت بهترین تبلیغ برای بیمه البرز است

مدیرعامل بیمه البرز همزمان با بیست و هشتم تیرماه سالروز تاسیس این شرکت با حضور در ساختمان معاونت فنی با مدیران ستادی دیدار و‌گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این دیدار چند ساعته ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامیداشت شصت و ششمین سالروز تاسیس بیمه البرز، دانش سازمانی و فنی، نظم و حرکت در چارچوب مشخص را از ویژگی‌های برجسته کارکنان این شرکت دانست و گفت: تخصص محوری در این شرکت و ارائه خدمات مطلوب، رضایت بیمه گذاران را درپی داشته و باعث شده است تمایل به دریافت خدمت از سوی بیمه البرز رشدی روز افزون داشته باشد.

موسی رضایی میرقائد ارائه خدمات دقیق، سریع و باکیفیت را بهترین تبلیغ برای بیمه البرز دانست و از مدیران خواست تمام راهکارهای تامینی و تضمینی در ارائه خدمات بهتر و حفظ کرامت هرچه بیشتر ذی نفعان را بکار گیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches