×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات به سالمندان زنجانی الکترونیکی شود

اقتصادتهران: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، سالمندان زنجانی باید همه خدماتی که به این گروه هدف به صورت الکترونیکی ارائه شده و میزان تاثیر اقدامات انجام شده بر رفاه و آسایش آنان بررسی شود.

به گزارش اقتصادتهران، خدابخش مرادی‌نافچی عصر دیروز (۱۷ دی‌ماه) در قرارگاه عملیاتی کرونا و ساماندهی سالمندان استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با نقاهت‌گاه‌های استان، اظهار کرد: نقاهت‌گاه‌های استان آماده شده اما زنجانی‌ها همچنان حاضر نیستند دوران نقاهت خود را در این مراکز سپری کنند. مسئولان استانی و متولیان می‌توانند نسبت به جداسازی سالمندان بدسرپرست و مراقبت از آنان در نقاهت‌گاه‌های استان اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از ابتلای سالمندان به بیماری کرونا با مراجعه به مراکز خدماتی استان باید اقلام مورد نیاز آنان تهیه شده و در اختیارشان قرار داده شود، افزود: دستگاه‌های متولی باید سامانه جمعیت سالمندان استان را تهیه کرده و گروه‌بندی کنند و مکانیزم‌های خود را برای گروه هدف سالمندان به خصوص سالمندان دارای بیماری زمینه‌ای تعریف کنند.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات اعطایی در حوزه‌های مختلف به سالمندان زنجانی توسط اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مشخص شده و ساماندهی شود و برای ماه‌های آتی نیز در این خصوص برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: در جلسه قرارگاه عملیاتی و ساماندهی سالمندان باید اقدامات جدیدی در راستای خدمت‌گزاری به سالمندان مد نظر قرار داده شده و نباید همان اقدامات گذشته گزارش داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به وظایف کمیته‌های تشکیل شده اعم از کمیته پشتیبانی و جلب مشارکت‌های مردمی و غیره، ادامه داد: در ستاد مواسات مصوبه‌ای در حال تهیه است که همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند. گفتنی است دستگاه‌های اجرایی استان باید قبل از توزیع، هماهنگی لازم را با استانداری زنجان انجام دهند تا از موازی‌کاری‌های متعدد جلوگیری کرده و نیازمندان واقعی شناسایی شود.

مرادی‌نافچی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ هزار و ۵۰۰ نیازمند در سامانه شناسایی شده که برای پیشبرد بهتر کارها، توزیع اقلام به گروه‌های هدف سوق داده شده تا عدالت برقرار شود، اظهار کرد: فلسفه جلسه قرارگاه صرفاً اعلام مصوبه نیست، بلکه کارها باید به صورت عملیاتی انجام شود، به طوری که تاثیرات آن در هفته‌های آتی قابل مشاهده باشد، بنابراین مدیران دستگاه‌های متولی امر و کمیته‌ها باید جدی عمل کنند.

وی با بیان اینکه همه خدماتی که به سالمندان ارائه می‌شود باید به صورت الکترونیکی باشد، زیرا در طرح شهید سلیمانی نیز در پی قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش بار مراجعه سالمندان برای دریافت خدمات هستیم، افزود: باید تلاش کنیم تا پیک سوم کرونا در استان زنجان را به تزریق واکسن وصل کرده و از شیوع پیک جدید کرونا پیشگیری کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches