×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات اورژانس به ۷۸۸ نفر از عزاداران مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

اقتصادتهران: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس کشور تاکنون در حرم مطهر امام خمینی(ره) به ۷۸۸ نفر از عزاداران خدمات فوریت های پزشکی ارائه کرده است.

به گزارش اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند افزود: از صبح امروز که مراسم ارتحال حضرت امام (ره) درمرقد مطهر در حال برگزاری است، ۷۸۸ بیمار برای درمان سرپایی به پایگاه های اورژانس مراجعه کردند و خدمات لازم به آنان ارائه شد.

وی گفت: از بین این مراجعان حال ۵ بیمار نامناسب بود که ۳ نفر آنان که دچار تروما (آسیب جسمی) شده بودند، به بیمارستان هفتم تیر، یک نفر که دچار مسمومیت شده بود به بیمارستان لقمان و یک نفر دیگر نیز که دچار کاهش هوشیاری شده بود، به بیمارستان امیرالمومنین منتقل شدند.

اورژانس کشور پیش از این اعلام کرده بود که برای ارائه خدمات اورژانس به شرکت کنندگان مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، ۲۲۰ دستگاه آمبولانس با حضور ۴۰۰ تکنسین فوریت های پزشکی، ۱۲ موتورلانس و ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل این مراسم به حالت آماده باش حضور خواهند داشت.

به گفته کولیوند، یک بیمارستان صحرایی نیز در ضلع شمالی حرم مطهر بر پا شده است که این بیمارستان سه اتاق پزشک، یک اتاق تحت نظر آقایان و یک اتاق تحت نظر خانم ها دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches