×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه انحصاری راهکارهایی برای ارتقای نرم افزاری

اقتصادتهران: راهکار مدیریت دستگاه سیار ۲X MDM از عرضه نسخه‌جدید۲X MDM برای ویندور سرور خبر می دهد که با پیاده‌سازی آسان و کمترین قیمت، نیاز کسب‌ و کارها به مدیریت داده‌های سازمانی‌شان را مرتفع می‌کند.

به گزارش مؤسسه دیده بان آی‌تی، این فناوری یک راهکار ساده و ارزان برای مدیریت دستگاه‌های سیار در سازمان است که کسب و کارها را قادر به کنترل کامل دستگاه‌های همراهمی‌سازد و این امکان را فراهم می‌کند تا موقعیت داده‌ها را در ابر خصوصی یا درون سازمانی خود بدون پیچیدگی‌های مدیریتی ردگیری کنند.

نیک گالیا، مدیرعامل شرکت۲X، می‌گوید: از آن‌جایی که نیاز و تقاضا برای یک راهکار مدیریت دستگاه‌های سیار ساده، ارزان و درون سازمانی مشهود است اما با این وجود نمونه‌های آن در بازار وجود ندارد. و اکنون ۲X MDM راهکاری ارزان و ساده را برای کسب و کارها به ارمغان آورده است. این راهکار سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا بدون پیچیدگی و دردسر راهکارهای مدیریتی موجود، کنترل کامل داده‌هایشان را در دست بگیرند.

براساس این گزارش، ۲X MDMبا پیاده سازی و مدیریت آسان، به سازمان‌ها این امکان را می‌دهدکه از دانش و زیرساخت‌های ویندوز سرور خود استفاده کرده و راهکار مدیریت دستگاه‌های سیار را بدون کارهای مدیریتی اضافه و حجیم پیاده سازی کنند.

راهکارهای مدیریت دستگاه‌های سیار دیگری که تاکنون ارائه شده‌اند اغلبروش نصب دشواری دارند یا نیازمند دانش تخصصی پلتفرم هایی مانند لینوکس بوده و در مواردی نیز بسیار گران‌قیمت هستند.اما ۲X MDM خود را از رقبا متمایز کرده زیرا راهکار سازمانی آن ارزان بوده و نسبت به دیگر راهکارها، پیاده سازی آسانی دارد.

هم اکنون سازمان های ایرانی نیز می توانند از این راهکارها با لایسنس معتبر بهره بگیرند. ارائه کننده انحصاری این راهکارها در خاورمیانه شرکت ارتباط امن بودهو ارائه این محصولات در داخل کشور برعهده شرکت آیکو به نشانی www.ayco.ir است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت ارتباط امن دفتر نمایندگی آویرا در ایران به شماره ۲۲۸۶۴۶۵۶ ۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.ertebateamn.comمراجعه کنند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches