true
اقتصادتهران: معاون بیمهای سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات غیرحضوری از مهمترین راهبردهای این سازمان است و سازمان تامین اجتماعی ٢٠ خدمت را در بخش بیمهای به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به صورت الکترونیکی ارائه میکند.
به گزارش ایسنا، محمد حسن زدا افزود: پرونده الکترونیک، تکمیل و بهبود سامانه اطلاع رسانی سوابق تأمین اجتماعی و ساخت پایگاه متمرکز سوابق، نامنویسی متمرکز کارگاه، تشکیل پرونده و اختصاص شماره تامین اجتماعی کارگاه SSN وایجاد سامانه جامع مشاغل سخت و زیان آور از جمله اقدامات سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه غیرحضوری خدمات است.
وی اظهار کرد: از دیگر خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمهای می توان به اجرای فاز دوم طرح نامنویسی متمرکز مخاطبان سازمان و بهره برداری از شماره تأمین اجتماعی SSN، لایه بندی و ایجاد فرآیند شناسایی و دسترسی به سوابق ناشناس گذشته وتعامل با سایر صندوقهای بیمهای به منظور شناسایی و رفع همپوشانیهای برون سازمان و تعمیم بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمهای، مشاهده پرونده کارگاهی توسط کارفرما و ایجاد سامانه های پیامکی به مخاطبین اشاره کرد.
زدا گفت: سامانه برقراری مستمری به صورت متمرکز و غیر حضوری، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با سازمان ثبت احوال، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با شرکت پست جمهوری اسلامی ، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری وتصویر برداری از لیست های پرداخت حق بیمه و امکان سنجی و مطالعه و پیاده سازی امضای الکترونیکی از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه ای است که به صورت الکترونیکی انجام می شود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=92976
false
true