×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه آموزش برای ۱۷ هزار زن روستایی و ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر

اقتصادتهران: مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان اعلام کرد: در دولت بازدهم برای توانمندی زنان اقدامات خوبی انجام شد که ارائه آموزش برای ۱۷ هزار زن روستایی و عشایر از جمله آنهاست که منجر به ایجاد اشتغال برای پنج هزار زن روستایی شد.

 به گزارش ایرنا، فروغ السادات بنی هاشم روز سه شنبه در نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت دوازدهم افزود: در مجموع برای توانمند سازی زنان روستایی سه پروزه در این مدت اجرایی شد که یکی از آنها ترویج کارآفرینی و توسعه کسب و کار پایدار برای بانوان روستایی و عشایری بود.

وی تصریح کرد: به همین منظور تعدادی از این زنان که برای آنها ایجاد اشتغال شده است نشان تجاری نیز دریافت کرده اند و در قالب این طرح دوره های آموزش کارآفرینی و مهارتی برای ایجاد اشتغال ویزه این بانوان روستایی و عشایری انجام شد.

بنی هاشم ادامه داد: همچنین برای توانمندی زنان روستایی پروزه توسعه زنان تسهیل گر روستایی و عشایر به اجرا درآمد که ۱۰ هزار نفر در این زمینه در حال فعالیت هستند و این افراد علاوه بر بخش کشاورزی به تمامی حوزه های خدمات وارد می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین در طرحی دیگر برای بانوان روستایی که با همکاری معاونت زنان انجام شد، توسعه تشکل های مردم نهاد را به دنبال داشت که یک هزار و ۵۰۰ صندوق اعتبار خرد در روستاها ایجاد شد که اکنون ۴۰ هزار نفر از بانوان روستایی و عشایری عضو آن هستند.

وی یادآور شد: سه هزار نفر از بانوان روستایی و عشایری از برنامه های آموزشی این صندوق ها بهره مند شدند.

مشاور امور بانوان وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: اکنون کانون توجه ما استفاده از محصول سالم عاری از سموم است به همین دلیل طرح آموزشی در این زمینه برای زنان روستایی و عشایری انجام شد و تمام فعالیت های آموزشی را به سمت تولید محصول سالم سوق داده ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches