×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ادامه علمیات گازرسانی منطقه سرپل ذهاب

اقتصادتهران: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به امنیت شبکه گازرسانی کشور، گفت: با وجود آنکه زلزله از شدت بالایی برخوردار بود؛ اما خوشبختانه شبکه گازرسانی هیچ آسیبی ندیده است.

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، سعید مومنی ضمن اظهار تاسف از وقوع زلزله کرمانشاه، آن ‌را بی‎سابقه خواند و گفت:‌ به محض آنکه پس از وقوع زلزله با همراهی مدیرعامل شرکت ملی گاز به منطقه کرمانشاه رسیدیم، اقدام به تشکیل ستاد بحران در استان کردیم و بر اساس دستورعمل‎های ابلاغی تقسیم وظایف انجام شد و تیم های عملیاتی نیز به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی افزود: به این ترتیب تیم های پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کردند و در کنار آنها، نیروهایی از استان‌های معین جهت انجام نشت یابی و تعمیرات به مناطق زلزله‎زده اعزام شدند.

 مومنی با بیان این‎که میزان خسارت در سرپل‎ذهاب نسبت به سایر شهرها بیشتر بود، ادامه داد: در مناطق قصرشیرین، جوانرود و ثلاث باباجانی گاز وصل شده است، مگر منازلی که میزان تخریب زیاد بوده و علمک گاز آسیب دیده است؛ اما در سرپل‎ذهاب به دلیل بالا بودن میزان تخریب عملیات نشت یابی و تعمیر علمک ها همچنان ادامه دارد.

وی بر رعایت دقیق نکات ایمنی در عملیات نشت یابی و گازرسانی تاکید کرد و درباره امنیت شبکه گازرسانی کشور گفت: با وجود آنکه میزان زلزله از شدت بالایی برخوردار بود؛ اما خوشبختانه شبکه گازرسانی هیچ آسیبی ندید و این امر نشان دهنده کیفیت و امنیت بالای خطوط است.

 مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز درباره نخستین اقدام در زمان وقوع زلزله گفت: قطع گاز سطح شهرهای آسیب دیده نخستین اقدامی است که باید انجام شود؛ بر این اساس نیروهای شرکت گاز استان کرمانشاه نیز به ایستگاه ورودی شهر عزیمت کردند و شیر گاز را بستند. این کار با هدف رعایت نکات ایمنی و حفظ جان مردم انجام شد.

 وی با بیان این‎که پس از نشت‎یابی، تعمیرات نیز مرحله به مرحله انجام  شد، ادامه داد: تمامی این شرایط نشان دهنده آن است که مسئولیت شرکت ملی گاز بسیار سنگین است زیرا در زمان گازرسانی کوچکترین نشتی می‌تواند آتش سوزی و خسارت های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches