×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ادامه امدادرسانی‌ در مناطق سیل‌زده

اقتصادتهران: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها به استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح گزارش سیل و آبگرفتگی از ۲۵ فروردین تا صبح امروز (ساعت ۶)، گفت: طی این مدت هفت استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان و مازندران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند.

رییس سازمان امداد و نجات همچنین گفت: در این مدت به ۵۲ شهر و روستا و ۵۱۰۰ تن امدادرسانی شده است و طی آن ۴۱۰ تن اسکان اضطراری یافته و ۱۶ تن هم به مناطق امن منتقل شده‌اند.

سلیمی آخرین آمار جانباختگان سیل را تا ساعت ۶ صبح امروز  ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: مفقودین احتمالی نیز پنج نفر ( چهار نفر در آذرشهر و یک نفر در عجب شیر) هستند.

رییس سازمان امداد و نجات در تشریح جزییات اقلام ضروری توزیعی میان سیل‌زدگان نیز گفت: تاکنون ۱۱۰ دستگاه چادر، ۱۰۰۰ تخته پتو، ۳۲۰ تخته موکت،  ۵۸۰ ست شستشو، ۱۷۵ شعله والور و فانوس، ۳۶۰ قوطی کنسروجات، ۳۶۰۰قرص نان، ۱۵۸۰ کیلوگرم برنج و ۷۷۰ کیلوگرم حبوبات میان هموطنان سیل‌زده توزیع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches