×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اختلاف ۵۶ میلیونی قیمت هر متر خانه در پایتخت

اقتصادتهران: اختلاف قیمت فروش هر مترخانه در تهران در سال ۱۳۹۷ به ۵۶ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین اطلاعات مرکز آمار در رابطه با معاملات مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد که در زمستان سال ۱۳۹۷ حداقل قیمت برای هر متر حدود یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان بوده و در سوی دیگر حداکثر قیمت معاملاتی به ۵۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان می‌رسد.

در این شرایط اختلاف حداقل و حداکثر قیمت فروش هر متر خانه در پایتخت به حدود ۵۶ میلیون تومان در زمستان سال گذشته رسیده است.

همچنین متوسط قیمت هر متر خانه در تهران به ۱۰ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان گزارش شده است. بررسی تغییرات قیمت و معاملات از این حکایت دارد که متوسط قیمت در زمستان سال ۱۳۹۷ نسبت به پاییز حدود ۱۳.۵ درصد و در تعداد معاملات تا ۲۱ درصد رشد داشته است.

اما در مقایسه با زمستان سال ۱۳۹۶ قیمت هر متر خانه در تهران ۸۱.۷ درصد رشد داشته، ولی تعداد معاملات با کاهش ۴۳ درصدی همراه شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches