×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب به دانش آموزان مناطق سیل‌زده خوزستان

اقتصادتهران: نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در استان خوزستان در بازدید از مناطق سیل‌زده شهر اهواز گفت: تجهیز مدارس خوزستان با کمک ۱۰ استان معین خوزستان انجام شد و امیدواریم با این فعالیت‌ها از مشکلات پیش روی مدارس برای بازگشایی و ادامه فعالیت‌های آموزشی کاسته شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی وند در حاشیه آغاز به کار مرکز اسکان موقت فرهنگیان سیل‌زده در شهر اهواز اظهار کرد: در راستای دستور وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص تکریم و حمایت از فرهنگیان سیل‌زده، آموزش‌وپرورش خوزستان در اقدامی زیبنده نسبت به اسکان این فرهنگیان در مراکز اسکان موقت اقدام کرده است.

وی با اشاره به فعال شدن ۴مرکز اسکان موقت در استان خوزستان تصریح کرد: شهرهای اهواز، رامهرمز، مسجدسلیمان و دزفول میزبان فرهنگیان سیل‌زده خواهند بود و در این مراکز خدمات کامل رفاهی به فرهنگیان ارائه می‌شود.

زینی‌وند بابیان اینکه تکریم معلمان اولویت اول مجموعه وزارت آموزش‌وپرورش کشور است، توضیح داد: ۷۰ فرهنگی در استان خوزستان در طی حادثه سیلاب متضرر شده‌اند. در حال حاضر ارائه تسهیلات ویژه و خدمات رفاهی به این فرهنگیان در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: عملکرد آموزش‌وپرورش خوزستان در حوزه مدیریت بحران سیلاب بسیار خوب ارزیابی می‌شود. امیدواریم با هم‌افزایی‌های صورت گرفته در این خصوص شاهد کاهش آسیب‌های سیلاب در حوزه آموزش‌وپرورش باشیم.

زینی‌وند در حاشیه آیین نواختن زنگ استمرار فعالیت‌های آموزشی در دبستان شاهد شکوفه‌های انقلاب اهواز گفت: به لطف و عنایت پروردگار، تدبیر همکارانم در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و تاکید وزیر آموزش و پرورش، امروز در تمامی مدارس استان خوزستان از مراکز پیش دبستانی تا مدارس مقطع متوسطه، فعالیت آموزشی آغاز شده است.

زینی‌وند با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی در مدارس مناطق سیل‌زده استان خوزستان از امروز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند، گفت: دانش آموزان مدارسی که در حال حاضر به علت سیلاب امکان بهره‌برداری از مدرسه آنها وجود ندارد، به شیفت مخالف سایر مدارس منتقل می‌شوند یا با استفاده از ظرفیت های خالی دیگر مدارس به تحصیل ادامه می دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches