×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال برای حل مشکلات سرمایه در گردش شرکت آذرآب اراک

اقتصادتهران: استاندار مرکزی گفت: با مصوبه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور، ۲۱۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات سرمایه در گردش شرکت صنایع آذرآب اراک اختصاص یافت.

سید علی آقازاده روز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، افزود: این مصوبه برای رفع معضلات نقدینگی واحد مادرتخصصی آذرآب اراک و با تلاش و همکاری دستگاه های متولی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانک ملی محقق شده و اجرایی شدن آن در تسهیل امور و مشکل زدایی از آذرآب در خصوص سرمایه در گردش در دستور کار استانداری مرکزی قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای امسال استان مرکزی در حوزه صادرات و تجارت خارجی مطلوب است و مشکلات بیشتر صنایع بزرگ که اغلب مالی و مدیریتی بود به جز شرکت هپکو اراک رفع شده و مسائل هپکو نیز با جدیت در دست پیگیری است.

استاندار مرکزی گفت:مقامات اجرایی استان در هفته آتی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکلات شرکت هپکوی اراک نشست خواهند داشت و امید است که خروجی این نشست چاره ساز مسائل این واحد صنعتی مهم و ارزنده باشد.

آقازاده یاد آور شد: بر اساس اعلام رسمی سازمان خصوصی سازی سهامدار اصلی شرکت هپکو که ۶۱ درصد سهام این شرکت را در اختیار داشت هفته گذشته انصراف داده است و از نظر استانداری مرکزی نیز وی از گردونه مدیریتی این شرکت خارج شده است.

وی ادامه داد: ۲ تا سه سهامدار جدید در صورت تعیین تکلیف بدهی های شرکت هپکو متقاضی دریافت سهام آن هستند و امید است بهترین گزینه در این بخش انتخاب شود و سهام این شرکت در دست افراد ثابت قدم قرار گیرد.

شرکت هپکو اراک در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راهسازی تاسیس شد و از سال ۱۳۵۴ با همکاری شرکت‌های اینترناش، پوکلین، ساکایی، دایناپاک و لوکومو از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، سوئد و فنلاند به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches