×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری راه‌های خراسان رضوی

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد برای نگهداری راه‌های این استان با پیمانکاران بخش خصوصی بسته شده که بخشی از آن مربوط به امسال و بخش دیگری نیز مربوط به سال آینده است.

ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع خدمات ارائه شده و قراردادهای بسته شده این اداره کل در سال جاری ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بوده است که در این راستا حدود چهار هزار نفر مشغول کار شده اند.

وی به عدم تناسب میزان اشتغال زایی و بودجه هزینه شده اشاره کرد و گفت: ۱۵۰۰ میلیارد ریال از این بودجه در بخش نگهداری راه‌ها هزینه شده که اشتغالزا نیست اما به خاطر قراردادهای پیمانکاری این اداره می تواند به تثبیت اشتغال در این حوزه بیانجامد.

وی اظهار کرد: از بودجه سال جاری، ۲۰ دستگاه خودرو عملیاتی راهداری با هزینه ۵۰ میلیارد ریال بهسازی شده و ۲۴۰ میلیارد ریال نیز صرف ایمن سازی راه‌ها شده است.

نصری افزود: راه اندازی ۴۷ سامانه ثبت تخلف سرعت با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال و توسعه سه پایانه مرزی استان در لطف آباد، سرخس و دوغارون با هزینه ۲۵۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح های اجرا شده این اداره طی ۱۰ ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی امسال دولت گفت: از بودجه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی راهداری در سال جاری حدود ۳۰ درصد تاکنون تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: در طول سال فقط برای خط کشی جاده های استان به عنوان الفبای ایمنی ۲۴۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که با توجه به ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال برای این بخش اگر رقم تخصیص ۳۰ درصدی را در نظر بگیریم فقط حدود ۱۰ میلیارد ریال برای خط کشی جاده های خراسان رضوی هزینه شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches