×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری هفته جوان

رئیس ستاد برگزاری هفته جوان با اعلام برگزاری بیش از ۱۴۰۰ برنامه در استان ها گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای برنامه ای استانی در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که به صورت متوسط به هر استان بین ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان بر اساس برنامه های اجرایی اختصاص داده شده است.

محمد حسنی در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب گفت: ۱۴۴۳ برنامه در سطح استانها همزمان با هفته جوان برگزار شده یا می شود که یکی از مهمترین برنامه ها تقدیر از جوانان برتر در موضوعات مختلف است.

وی افزود: ۱۱۲ برنامه از برنامه های استانی به تقدیر از جوانان اختصاص دارد که در قالب برگزاری جشنواره علی اکبر از این جوانان تقدیر خواهد شد.

وی درباره همکاری وزارتخانه با NGO ها برای برگزاری برنامه های هفته جوان گفت: بیشتر برنامه های ما در سطح استانها با همکاری گسترده سمن ها شکل اجرایی گرفته است که آنها می توانند با کمترین بودجه بهترین برنامه ریزی را داشته باشند.

رئیس ستاد برگزاری هفته جوان همچنین درباره عدم همکاری دستگاه های مختلف کشور برای برگزاری برنامه های هفته جوان گفت: در مجموع ۲۶ دستگاه ۱۸۰ عنوان برنامه را به ما اعلام کرده اند، ۴ دستگاه تا قبل از آغاز هفته جوان برنامه های خود را به ما اعلام نکرده بودند که طی دو روز گذشته دو دستگاه دیگر از جمله شهرداری تهران و سازمان محیط زیست برنامه هایشان را در سطح گسترده اعلام کردند اما دو دستگاه دیگر به دلیل مشکلات اعتباری برنامه های خود را اعلام نکردند که پس از هفته جوان بررسی های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی همچنین به تشکیل نخستین جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: این جلسه عصر امروز با حضور معاونان ۲۶ دستگاه مهم کشور برای بررسی مشکلات جوانان تشکیل می شود. یکی از مهمترین دستورالعمل های این جلسه شفاف سازی وظایف دستگاه هاست که و در این جلسه به صورت ویژه به آن رسیدگی می شود.

حسنی در پایان از افتتاح نمایشگاه گذر جوانی در باغ موزه قصر خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز عصر امروز با هدف معرفی مهارتهای جوانان و نقش تاثیرگذار سازمان فنی و حرفه ای افتتاح خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches