×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص بیش از ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی جدید در میاندوآب

اقتصادتهران: فرماندار میاندوآب گفت: ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی جدید در حوزه راهسازی، فرهنگی و ورزشی به این شهرستان اختصاص داده شده که طرح های مصوب آن امسال و سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، ناصر امیری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان میاندوآب اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات توازن منطقه ای در اختیار شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت خانه کشتی با هفت میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، تخریب و بازسازی کتابخانه دهخدا با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ساخت یک باب کتابخانه در کوی قره ورن با چهار میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت مسیر چهاربرج به ملکان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال این طرح ها را شامل می شود.

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به توصیه های حضرت امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر گفت: میانه روی و اعتدال یکی از توصیه های حضرت علی(ع) به مالک اشتر است.

ححت الاسلام حمید حسن زاده تاکید کرد: همیشه باید عام را در نظر داشت نه عده ای خاص را و نباید مصلحت و منافع عامه مردم را فدای خاص کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches