×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختتامیه سومین جشنواره مشکات نیمه نخست اردیبهشت برگزار می‌شود

تهران اکونومی: مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره مشکات نیمه نخست اردیبهشت ماه با تقدیر از تمامی برگزیدگان محورهای ۶ گانه برگزار می شود.

ابوالفضل رفیع در نشست نگاهی به داوری آثار مشکات ۳ و نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره، گفت: مشارکت شهروندان در جشنواره مشکات به سوی نهادینه شدن پیش می رود که ما در این راستا می توانیم کار مشارکتی را تقویت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با طرح آسمان آبی و زمین پاک (پسماند و خط سفید) توانستیم محصول ارزشمندی را به شهروندان ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: مشکات را نیز می توانیم با مشارکت شهروندان و حضور سازمان های شهرداری ارتقا بخشیم.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران با برگزاری جشنواره مشکات، رویکرد فرهنگی و اجتماعی را انتخاب کرده است که در حال حاضر به طور محسوس شاهد آثار مثبت آن هستیم.

 مشارکت شهروندی از دستاوردهای جشنواره مشکات است

در ادامه این نشست سید احمد علوی دبیر جشنواره مشکات مشارکت شهروندی را از دستاوردهای این جشنواره دانست و تصریح کرد: این دستاورد بین سازمان های شهرداری تهران شکل گرفته است.

وی در ادامه هدف نخست جشنواره مشکات را جلب مشارکت شهروندان دانست و تصریح کرد: ما با مشکات می توانیم شهروندان را به مشارکت و کمک در مسائل شهری تشویق کنیم.

دبیر جشنواره مشکات در ادامه با اشاره به داوری مشکات افزود: در جشنواره مشکات بعدی باید به طور ویژه به بررسی تنوع داوری آثار بپردازیم.

ایجاد پتانسیل های آموزش هایشهروندی در جشنواره مشکات

رضا گودرزی مسئول دبیرخانه جشنواره مشکات نیز گفت: مشارکت شهروندان و مدل شهروندی انگیزه اصلی ما و مشکات است و این جشنواره در راس هرم توجه به شهروند وایجاد پتانسیل های آموزش های شهروندی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال داوری های مشکات در سه مرحله انجام شد، از وظایف ستاد تخصصی در تقدیر از برگزیدگان مشکات خبر داد و خاطرنشان کرد: تامین هزینه داوری آموزشی و تخصصی آثار در موضوعات مربوط در مراحل منطقه ای، موضوعی و نهایی، برپایی آئین اختتامیه و تامین هزینه های مربوط و تامین جوایز برگزیدگان شهر تهران در موضوع مرتبط در مرحله نهایی از وظایف ستاد تخصصی در تقدیر از برگزیدگان مشکات است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches