×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
احیای سیستم پیجینگ نیروگاه ۳ پالایشگاه آبادان

سیستم پیجینگ نیروگاه شماره ۳ پالایشگاه آبادان در طرحی ابتکاری راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری بازگشت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، رئیس اداره مخابرات این شرکت به جزئیات این اقدام پرداخت و گفت: سیستم پیجینگ نیروگاه شماره ۳ پالایشگاه آبادان بیش از ۹ سال پیش از کار افتاد که با حضور متخصصان و همکاران واحد مخابرات و برای رفع مشکل طرح‌های مختلف بررسی و در نهایت طرحی ابتکاری مصوب شد.

مسعود پرس افزود: یکی از قطعات این سیستم ارتباطی به خاطر قدیمی بودن از مدار تولید خارج‌شده بود و به خاطر نایاب بودن این قطعه، با همین طرح و بهره‌گیری از تجهیزات موجود بدون صرف هزینه‌ای سیستم پیجینگ  موجود با روشی جدید احیا و بار دیگر راه‌اندازی شد.

به گفته او با این اقدام ابتکاری صرفه‌جویی معادل ۱۵ میلیارد ریال را برای شرکت به همراه داشت.

وی با یادآور شدن اینکه با استفاده از سیستم پیجینگ میان اتاق کنترل و واحدها، ارتباط مستمر و سریع ایجاد می‌شود، اختلال در سیستم پیجینگ نیروگاه شماره ۳ را خللی درروند ارتباطی در این واحد دانست و از افزایش سرعت اقدام و کاهش ضریب خطر به‌عنوان اهمیت اقدام انجام‌شده یادکرد.

رئیس اداره مخابرات پالایشگاه آبادان در ادامه از بازسازی مرکز تلفن به‌عنوان اقدامی دیگر برای رفع کامل مشکل مخابراتی در این نیروگاه خبر داد و اظهار کرد: مرکز تلفن نیروگاه شماره ۳ نیز چندین سال است که دچار مشکل است و مشکل آن به‌صورت مقطعی برای برقراری ارتباط رفع می‌شد اما برای رفع اصولی مشکل طرح دیگری نیز تصویب شد که در مرحله اجرا قرار دارد.

پرس ادامه داد: قرار است در قالب این اقدام پس از بررسی، قطعات مرکز خارج از رده نیروگاه ۳ پالایشگاه آبادان با قطعات جایگزین بازسازی شود که در مرحله کنونی که مرحله پایانی کار است در حال تعویض، سرویس و واگذاری ۲۴ خط تلفن جایگزین هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches