×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
احداث نخستین پردیس خانواده پایتخت در منطقه ۲

شهردار منطقه۲ گفت: در راستای توجه به جوانی جمعیت، نخستین پردیس خانواده پایتخت در منطقه دو احداث می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ در نشست تقدیر از فعالان گروه‌های جهادی حوزه جوانی که با حضور رئیس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی، دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرکل سلامت شهرداری تهران  برگزارشد گفت: منطقه ۲ در این دوره از مدیریت شهری با تدبیر شورای شهر راهبرد اصلی خود را مبنی برآن تبدیل این منطقه به شهر دوستدار کودک در دستور کار قرار داد.

وی افزود: درهمین راستا بوستان ستارخان به عنوان نخستین بوستان دوستدار کودک پایتخت در حال طراحی و بهسازی است و تا پایان سالجاری به بهره بردرای می‌رسد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره اینکه در سراهای محللات اقدامات مهمی در حوزه خانواده صورت گرفته است، گفت: نخستین شهردخت در این بخش از تهران راه اندازی شده و به فعالیت می‌پردازد.

صالحی بابیان اینکه در بحث سلامت کودکان فعایت‌های گسترده‌ای در حال اجراست. گفت: پردیس یکی از مهم ترین برنامه‌های مدیریت شهری منطقه برای تبدیل شدن به شهر دوستدار کودک است، که با راه اندازی این مجموعه، زمینه حضور همزمان مادر و فرزند فراهم می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches