×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در محلات مرکزی شهر

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۶ با اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در سرای محلات، مدارس و مساجد این ایام را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با اشاره به ویژه برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر گفت: به مناسبت ایام باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، عکس انقلاب و نمایشگاه کتاب و انقلاب در قاب هنر در سراهای محله ها برپا شده است. تهیه روزنامه های انقلاب و عکس های انقلابی از دیگر برنامه هایی که در سطح محلات منطقه و سراهای محلات اجرایی خواهد شد.

وی از برپایی مسابقات انقلابی خبر داد و افزود: مسابقه شعارنویسی، دلنوشته های انقلابی، نامه ای به امام (ره)، کاریکاتور و نقاشی، مسابقات قرآنی با موضوع های انقلاب، امام و زندگانی رسول (ص) با هدف ارتقای بینش فرهنگی در سراهای محلات، مدارس و مهدکودک های منطقه ۶ برگزار می شود.

از دیگر برنامه ها مسابقه وبلاگ نویسی است که با عنوان ایران هسته ای در رده های سنی نوجوانان در فضای سایبری برگزار خواهد شد.

به گفته غفوری نقاشی ۲۰۰ بوم در ۲۰۰ نقطه از مسیر راهپیمایی توسط دانشجویان هنر با عنوان «حماسه حضور» در مکان برگزاری مسیر راهپیمایی اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: بازدید مدارس منطقه ۶ از موزه شهدا از ۱۲ تا ۲۲ بهمن پیش بینی شده است، غبارروبی مزار شهدای گمنام در مزار شهدای گمنام، مراسم بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر برنامه هاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches