×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ۶ طرح بزرگراهی در استان فارس

اقتصادتهران: رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی فارس، از اجرای ۶ طرح‌ بزرگراهی در این استان خبر داد و افزود: بزرگترین این طرح ها به طول ۳۵۰ کیلومتر به پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری راه و شهرسازی، جعفر زاهدی با اشاره به پیشرفت ۷۲ درصدی ساخت بزرگراه شیراز – سپیدان – یاسوج گفت: این بزرگراه ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که ۷۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

** افتتاح ۳۵ کیلومتر از بزرگراه شیراز – جهرم تا پایان امسال

رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های استان فارس افزود: ساخت بزرگراه شیراز – جهرم به طول ۱۶۰ کیلومتر در دست اقدام است که ۱۱۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری و ساخت ۵۰ کیلومتر آن به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده است.

وی افزود: تا پایان امسال ۳۵ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ کیلومتر نیز معارض دارد که با رفع مشکل در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گفته زاهدی، بزرگراه شیراز – جهرم یکی از محورهای پرتردد و شریانی استان فارس به شمار می رود و یکی از راه‌های ارتباطی مهم فارس با هرمزگان و لارستان است که با توجه به اهمیت محور در الویت برنامه های استان قرار دارد.

وی به پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت بزرگراه شیراز – مرودشت – درودزن اشاره کرد و افزود: طول این بزرگراه ۴۵ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های فارس به اجرای پروژه بزرگراهی محور قدیم فسا – داراب اشاره کرد و گفت: طول کلی این محور ۶۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۳۵ کیلومتری که در دست اقدام است، به پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: بزرگترین بزرگراه در دست ساخت این استان در محور شیراز – فسا – داراب -کهکم است که طول کلی آن ۳۵۰ کیلومتر است. ۱۵۵کیلومتر این بزرگراه نیز به بهره‌برداری رسیده و ۵۸ کیلومتر آن با پیشرفت ۴۵ درصدی در دست اقدام قرار دارد.

زاهدی گفت: دیگر پروژه بزرگراهی استان سه راهی فسا – استهبان – نیریز – قطرویه -سیرجان است که ۱۱۰ کیلومتر از این بزرگراه ۲۰۰ کیلومتری به بهره‌برداری و ساخت ۳۸ کیلومتر نیز به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است.

در هفته دولت ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قائمیه – نورآباد ممسنی در استان فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches