×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ۴هزار متر نقاشی دیواری درسطح منطقه۴

تهران اکونومی: رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۴ از اجرای ۴هزار متر نقاشی دیواری در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حسینی با بیان این مطلب گفت: اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۴ در خصوص نماسازی و هویت بخشی به سیمای شهری، اقدام به اجرای نقاشی دیواری در ۶ نقطه در سطح منطقه نموده است.

وی ادامه افزود: این تصاویر که با متراژ تقریبی ۴ هزار متر مربع، برگرفته از مفاهیم طبیعی، دینی و مذهبی، و شکوفایی بهار و آغاز فصل جدید است به صورت نقاشی دیواری و با رنگ‌های اکریلیک کار شده است.

حسینی در ادامه به نصب احجام تزیینی ومذهبی در روزهای آغازین سال جدید اشاره کرد و گفت: این المانها و احجام تزئینی و مذهبی با همکاری عوامل نواحی نه گانه در سطح منطقه و در محدوده خیابانهای هنگام، فرجام، بزرگراه امام علی (ع) و بوستان با موضوع‌های شهری، فرهنگی ومذهبی جانمایی شده است.

رئیس اداره زیباسازی منطقه در ادامه افزود: همچنین در این ایام ۵۰ پایه چراغ مزین به اسمائ الهی درمقابل ۱۰ مسجد محوری منطقه نصب شده است.

وی با اشاره به این‌که پیش از این ۳۰۰ پایه چراغ نوری مزین به اسماء الهی وائمه اطهار(ع) درمقابل ۶۱ مسجد نصب شده بود، افزود: این پایه ها که از جنس آهن ونور و با رنگ بندی سبز تولید شده اند؛ به روش فتوسل ساخته شده‌اند که در طی روز خاموش و شب هنگام شب روشن خواهند شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches