×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای ۱۶۹ طرح اقتصادی با هدف رونق کسب و کار در روستاهای کشور

اقتصادتهران: مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید از اجرای ۱۶۹ طرح اقتصادی در روستاهای کشور خبر داد که با هدف رونق کسب و کار مردم کلید خورده است.

 اصغر نوراله زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طبق این طرح اقتصادی ۲۵ سهم از فرد روستایی و ۷۵ درصد سهم از طرف صندوق امید تامین می‌شود، افزود:تاکنون اجرای ۱۶۹ طرح در روستاهای کشور تصویب شده است.

وی اولویت برنامه های صندوق کارآفرینی امید کشور را تکمیل زنجیره های تولید دانست و گفت:به همین منظور چهار برنامه کلان در سطح روستاهای کشور در نظر گرفته شده و تلاش می شود در سطح ۹۰۰ روستا صندوق خرد ایجاد کنیم تا کمکی به اقتصاد روستاها باشد.

وی افزود:همچنین طرح‌های مشارکتی برای روستاهای بالای ۲۵ خانوار در نظر گرفته شده که طبق آن اگر روستایی محصولی قابلیت ارائه دارد صندوق کارآفرینی با ارائه تسهیلات به فرآوری آن محصول کمک می کند.

وی یادآوری کرد:طبق این طرح ۲۵ سهم از فرد روستایی و ۷۵ درصد سهم از طرف صندوق امید تامین می شود که تاکنون اجرای ۱۶۹ طرح در روستاهای کشور تصویب شده و ۱۰۰طرح مشارکتی به مرحله اجرا درآمده و مابقی نیز در مرحله ضمانت است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches