×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: گسل شمالی تهران باز هم فعال شد تا ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ و دیگر نهادها و سازمانهای خدمات رسان مستقر در این محدوده یک روز کاری فعال را برای امداد رسانی به شهروندان محدوده شمال غرب تهران در تلاش و فعالیت سپری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه با بیان این خبر گفت: « به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی طبق سناریوی تعریف شده در اثر فعال شدن گسل شمالی تهران زمین لرزه ای به بزرگای ۲/۶ در مقیاس ریشتر و با شدت ۱۰ در مقیاس مرکالی در سطح شهر تهران بوقوع پیوسته و موجب خرابی فراوان در اماکن مسکونی و عمومی شد. طی این اتفاق تعداد زیادی از شهروندان در مناطق مختلف شهر دچار صدمات جانی و مالی شده بودند که در ارزیابی سریع، بررسی های اولیه و گزارشات واصله، مشخص شد خسارات فراوانی به شریانهای حیاتی آب، گاز، برق و مخابرات وارد شده که صدمات و اثرات ثانویه ناشی از زلزله منجر به ریزش آوار و وقوع آتش سوزی وسیع در نقاط مختلف شهر شده است.»

وی افزود: « هدف از برگزاری مانور عملیاتی کردن سیستم مدیریت بحران، ایجاد هماهنگی و وحدت فرماندهی در مدیریت بحران و تمرین و هماهنگی در بکارگیری نیروها و تجهیزات بود. تهیه و تدوین سناریو و نظارت و هماهنگی موجود میان اعضای ستاد مدیریت بحران توسط ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ صورت گرفت و این ستاد پس از اخذ گزارشات از تمامی اعضای عضو ستاد مدیریت بحران، در پایان عملیات به بررسی و تحلیل عملیات همچنین تعیین نقاط ضعف و قوت آن اقدام کرد. »

در برگزاری این مانور که در محله امید دژبان به اجرا در آمد، ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر، کلانتری ۱۴۱، ایستگاه ۱۰۰ آتش نشانی، پلیس راهور منطقه ۲۲، جمعیت هلال احمر، اورژانس منطقه، آب و فاضلاب منطقه یک، شرکت برق آزادی، شرکت گاز منطقه ۱۱، مرکز مخابرات شهید حق شناس، ستاد مدیریت بحران ناحیه ۴، ستاد مدیریت بحران محله امید دژبان و … با ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۲ مشارکت داشتند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches