×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای قانون توسعه اشتغال روستایی از اول مهر

اقتصادتهران: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری قانون برداشت۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای کوچک از اول مهر ماه اجرایی می شود.

به گزارش مهر؛ ابوالفضل رضوی یکشنبه شب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: لایحه این قانون با قید دو فوریت در آبان ۹۵  به مجلس ارائه شد و مجلس  شورای اسلامی با حذف یک فوریت آن در مرداد امسال این قانون را به تصویب  رساند.

وی گفت: آیین نامه اجرای این قانون امروز (دوشنبه )  نهایی می شود اگر چه در قانون دو ماه برای  تهیه آیین نامه به دولت فرصت داده شده است.

او  اضافه کرد: با تصویب آیین نامه قانون برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق  توسعه ملی برای بهبود  کسب و کار و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر در دولت این قانون از ابتدای مهر اجرایی می شود و همه مناطق کشور آماده اجرای آن هستند.

رضوی گفت: براساس قانون بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک و صندوق های کار آفرین امید و کشاورزی یک و نیم میلیارد دلار با سود صفر درصد دریافت و برابر  آن ازمنابع خود به این قانون اختصاص می دهند که میانگین سود تسهیلات آن شش درصد است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches