×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون فنی و عمران شهر داری منطقه ۱۱ از اجرای عملیات مرمت و نگهداشت در راستای برنامه ریزی برای صرفه جویی در هزینه‌های عمرانی خبر داد.

محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمران شهر داری منطقه ۱۱ اظهار داشت: با توجه به تدابیر ابلاغی شهردار تهران در جهت جلوگیری از اجرای پروژه‌های غیر ضروری و استفاده از امکانات تعمیر و نگهداری به جای تخریب و نوسازی و به منظور صرفه جویی در هزینه ها در سال ۹۴، معاونت فنی و عمران منطقه عملیات مرمت و نگهداشت را سطح نواحی چهارگانه منطقه انجام داده است.

او با اشاره به این که عملیات مرمت و نگهداشت از ابتدای خردادماه تا اویل مرداد ماه سال جاری در سطح منطقه انجام شده است؛ افزود: در این طرح ۱۰۶۳۵متر مربع لکه گیری و روکش آسفالت در ۵۰۴ مورد، ۷۳۳ مترمربع مرمت پیاده رو در ۱۵۳ مورد، نصب۸۴ عدد استاپر در ۳۹ مورد، نصب۱۴ عدد سنگدال در ۹ مورد، اجرا و مرمت۴۲۲ متر طول نهر و جدول در ۴۳ مورد و همسطح سازی۲۷ عدد دریچه در ۲۱ مورد انجام شده است.

شاه حسینی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران منطقه ۱۱ به منظور اجرای عملیات عمرانی نگهداشت در نواحی۴ گانه این منطقه به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌ هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches