×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای عملیات عمرانی در ۶۷ مدرسه شمال شرق تهران

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: در سال جاری بازسازی و مناسب سازی ۶۷ مدرسه منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۳ طرح حمایت از مدارس در سه بخش عمرانی، برنامه ای و تجهیزی در دستور کار قرار گرفت و بر اساس اولویت این طرح در سطح محلات ۲۰ گانه حال انجام است.

زمانی در این زمینه بیان داشت: طرح حمایت از مدارس با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی در مدارس و کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی ، ایمن سازی و بازسازی در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: این طرح با تشکیل کمیته اجرایی مدارس منطقه ۴ آغاز و در حوزه های سه گانه عمرانی، تجهیزی و برنامه ای در طول سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه اعضای کمیته اجرایی ۶۷ مدرسه در لیست عمرانی شامل تعمیرات پشت بام، بهسازی حیاط، تجهیز امکانات ورزشی، رفع مشکلات گرمایشی، رنگ آمیزی کلاس ها، خط کشی محوطه بیرونی مدارس و …. در قالب حمایت از مدارس ۹۳ در دست اقدام قرار گرفتند.

در خبر دیگری از روابط عمومی منطقه۴، رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۴ از نصب المان‌های نوری مذهبی در سطح مساجد سطح منطقه۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، مهدی حسینی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: درادامه نصب احجام نوری مذهبی مزین به اسماء الله و اسامی ائمه اطهار(ع) درمقابل مساجد سطح محلات، ۱۵ مسجد دیگرمنطقه درسطح نواحی ۲،۷،۸ در این خصوص مورد عملیات اجرایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه، ۲۵ مسجد سطح منطقه در حال اجرای این طرح می باشند، افزود: این احجام در ورودیهای اصلی مساجد و به تعداد۴تا ۶ پایه چراغ در هر مسجد نصب و جانمایی می شود که در هر ناحیه منطقه در حدود ۸ مسجد در دستورکار قرار خواهد گرفت.

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۴ ادامه داد: این المانهای نوری و پایه چراغهای اسماء الهی ازجنس آهن وبه رنگ سبز تهیه ونصب شده است.

همچنین براین اساس، مسجد کوثر، مسجد المهدی(عج)، مسجد امیرالمومنین(ع) تجهیز شده ودیگر مساجد سطح منطقه در دست اقدام خواهند بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches