×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح نشاط و تعالی برای فرزندان کارکنان شهرداری منطقه۴

اقتصادتهران: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی، برنامه های ویژه ای در قالب طرح نشاط و تعالی برای فرزندان کارکنان شهرداری این منطقه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید محمد سمنانی با اعلام این خبر گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراقت کودکان و نوجوانان و همچنین بالابردن سطح نشاط و توان علمی آنان، طرح نشاط و تعالی در دو بخش پسران و دختران برای فرزندان کارکنان شهرداری منطقه ۴ آغاز شد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته با آغاز تعطیلات تابستانی، ویژه برنامه های متنوعی برای دانش آموزان مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان برنامه ریزی شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ افزود: این طرح از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح ویژه برنامه‌های مختلف تفریحی، آموزشی، ورزشی و همچنین رفاهی برای کودکان نوجوانان اجرا خواهد شد.

سمنانی گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری مبنی بر نهادینه سازی طرح آسمان آبی زمین پاک، آشنایی کودکان با موضوعات ترافیکی و ارتقاء فرهنگ ترافیک خانواده ها از اولویت های طرح نشاط و تعالی است.

وی تصریح کرد: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و آشنایی با مسایل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با بهره گیری از آموزه های دینی از دیگر اهداف این طرح است همراه با تورهای ویژه تفریحی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ افزود: در نخستین هفته این طرح دانش آموزان مقطع دبستان به باغ پرندگان و پارک آموزش ترافیک و مقاطع راهنمایی و دبیرستان به تله کابین توچال اعزام شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches